Zana's FotoPage

By: Zana Hassan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 8-Dec-2006 14:59 Email | Share | Bookmark
jalan-jalan ke kuala terenganu

tertido...penat ke boring dok dlm kete?
akak 2 org ni pun tido gak ke?
weh...tengok gapa mu?
monsoon cup
syoknya naik bot free yek
mendung jerk..tak terbalik ke layarnya
 
pantai batu buruk
irfan n aiman sronok berlari di pantai
wei makan apa tu?
adoiii romantiknya senyuman adik hatimi nihh
nak tumbuk abg ke
 
pe nak dara 2 org tu wat tu...




Pada 29hb Nov kami sekeluarga bersama anak sedara ku Ika n Aiman bertolak ke Kuala Terengganu. This is a first time for me and anak2 menjejak kaki ke Terengganu. Kebetulan Azman ada meeting so kami pun tumpang sekaki le. Tidur 2 malam di sana. so okaylah dapat tengok keadaan sekitar Kuala Terengganu. Bermalam di rumah sepupu Azman, abang Din and kak Imah. Terima kasih pada mereka sekeluarga kerana sudi menerima kunjungan kami. Cuaca masa tu tak le memberansangkan tapi stended lah kan...ujung tahun kan musim hujan di pantai timur. so terimalah keadaan seadanya. niway we enjoy the trip.



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net